آدرس

آذربایجان شرقی .شهرستان اسکو

ایمیل

info@hamdard-teb.com

تماس با ما

شما می توانید همه روزه در ساعات کاری با شماره های درج شده در سایت با مشاوران همدرد طب تماس بگیرید. همچنین میتوانید جهت تماس با همدرد طب در ساعات غیر کاری، از طریق شبکه های اجتماعی و یا فرم تماس سایت، درخواست ها و سوالات خود را می توانید برای ما ارسال نمایید.

سوالات پر تکرار کاربران

ثبت سفارش چگونه انجام می شود؟

برای ثبت سفارش محصولات همدرد طب، می توانید درخواست خرید خود را از طریق پیام رسان ها و یا تماس با ما ثبت نمایید. همچنین می توانید از طریق فرم های تماس موجود در صفحه تماس با ما سایت درخواست خود را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. اگر درباره همدرد طب و خرید محصولات دچار تردید هستید، کافیست با مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.  

آیا محصولات همدرد طب ضمانت کیفیت دارند؟

داروسازی همدرد سپهر تبریز (همدرد طب) یک شرکت معتبر ثبت شده به شماره ثبت 757 است. این شرکت تمامی مجوزهای لازم جهت تولید داروهای طب سنتی را دارا بوده و با تکیه بر دانش متخصصان، محصولاتی با اثر گذاری بالا تولید می نماید. در صورت رعایت دوره و طریقه مصرف محصولات، شاهد اثر گذاری دائمی و بدون بازگشت آن ها خواهید بود.

گروه آموزشی درمانگران چیست؟

از ویژگی های برجسته درباره همدرد طب، پشتیبانی و آموزش به درمانگران عزیز است. درمانگرانی که با استفاده از محصولات این شرکت اقدام به درمان می نمایند، می توانند درخواست عضویت در گروه ویژه درمانگران را بدهند تا به طور مستمر از آموزش های ارائه شده توسط متخصصان طب سنتی در زمینه های خواص گیاهان، شناسایی گیاهان درمانی، شناسایی امراض، روش های مصرف محصولات و... بهره ببرند. 

آیا امکان عودت سفارشات وجود دارد؟

با توجه به مسائل بهداشتی، امکان لغو سفارش و عودت محصولات تنها در صورتی امکان پذیر است که خطا از طرف همدرد طب باشد. به طور مثال در صورت ارسال محصول اشتباه و موارد مشابه، سفارش شما به طور کامل مسترد شده و مبلغ پرداختی به حساب شما باز خواهد گشت. در غیر این صورت، امکان لغو سفارش  و بازگردانی محصول وجود ندارد.

چگونه درباره همدرد طب مطمئن بشویم؟

داروسازی پیشگامان همدرد سپهر تبریز، یک شرکت ثبت شده با تمامی مجوزهای لازم جهت تولید داروهای سنتی است. این شرکت تحت نظر برجسته ترین متخصصان طب سنتی محصولاتی با کیفیت تولید کرده و اثربخشی این محصولات را تضمین می نماید. همچنین با بررسی ای نماد سایت می توانید نسبت به امنیت خرید خود از سایت همدرد طب مطمئن بشوید. 

آیا می توان نمایندگی محصولات همدرد طب را گرفت؟

لطفا در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان همدرد طب پس از بررسی شرایط به شما راهنمایی های لازم جهت اخذ نمایندگی را اعلام خواهند کرد. 

ارسال سفارشات چگونه انجام می شود؟

تمامی سفارشات کلی و جزئی ثبت شده در سایت همدرد طب، طی 2 الی 3 روز کاری ارسال خواهند شد. همدرد طب امکان خرید و ارسال سفارشات برای سراسر ایران را فراهم نموده است.

راه های تماس با همدرد طب چیست؟

09360712102
info@hamdard-teb.com
hamdardteb1402@gmail.com

همچنین شما می توانید جدید ترین محصولات و اخبار همدرد طب را از طریق شبکه های اجتماعی ما نیز دنبال نمایید. به منظور تماس با همدرد طب در ساعات غیرکاری نیز می توانید از طریق پیام رسان های تلگرام و ایتا با کارشناسان ارتباط بگیرید.

فروشگاه اینترنتی همدرد طب، آموزشگاه آنلاین همدرد طب، داروسازی همدرد سپهر تبریز، عطاری آنلاین، راه ارتباطب با همدرد طب، کپسول مصفی خون، کپسول تقویت تخمدان، جوشانده تطهیر، کپسول سورنجان همدرد، کپسول آرامش، کپسول خبث الحدید، جوشانده ریحان، تماس با همدرد طب، درباره همدرد طب، تماس با ما، درباره ما، شرایط و قوانین همدرد طب، فروشگاه همدرد طب، وبلاگ همدرد طب، نقش مهم و برجسته تغذیه در طب سنتی، طب سنتی، دانشی کارآمد و یا شبه علم؟، درمان خانگی ورم مفاصل، طب سنتی چیست، داروهای گیاهی بدون عوارض