کاربر گرامی و درمانگران عزیز

لطفا پیش از ثبت خرید خود از فروشگاه لطفا شرایط و قوانین همدرد طب را مطالعه بفرمایید. هدف ما از ایجاد و وضع این شرایط و قوانین، حفظ امنیت شما و همچنین تضمین یک خرید خوب برای تمامی مشتریانمان است.

بدیهی است که عدم توجه به این شرایط و قوانین و مشکلات پیش آمده به طبع آن، بر عهده مشتری است. ما در همدرد طب در تلاشیم تا با ایجاد یک بستر امن و مطمئن، تجربه یک خرید بی نظیر را برای مشتریانمان فراهم آوریم. 

داروسازی پیشگامان همدرد سپهر تبریز (همدرد طب)، به عنوان یک شرکت ثبت شده و قانونی فعالی می نماید. از همین رو تمامی حقوق این سایت بر طبق شرایط و قوانین همدرد طب برای مالکین محفوظ بوده و هر گونه سو استفاده از اطلاعات این مجموعه پیگرد قانونی دارد.

فروشگاه اینترنتی همدرد طب، آموزشگاه آنلاین همدرد طب، داروسازی همدرد سپهر تبریز، عطاری آنلاین، راه ارتباطب با همدرد طب، کپسول مصفی خون، کپسول تقویت تخمدان، جوشانده تطهیر، کپسول سورنجان همدرد، کپسول آرامش، کپسول خبث الحدید، جوشانده ریحان، تماس با همدرد طب، درباره همدرد طب، تماس با ما، درباره ما، شرایط و قوانین همدرد طب، فروشگاه همدرد طب، وبلاگ همدرد طب، نقش مهم و برجسته تغذیه در طب سنتی، طب سنتی، دانشی کارآمد و یا شبه علم؟، درمان خانگی ورم مفاصل، طب سنتی چیست، داروهای گیاهی بدون عوارض

شرایط و قوانین همدرد طب

  1. ما در تلاشیم تا با تحقیق و آزمایشات مداوم کیفیت محصولاتمان را در بالاترین سطح ممکن نگه داریم. با این وجود تاکید می کنیم که اثرگذاری قطعی داروهای طب سنتی همدرد طب وابسته به نحوه مصرف صحیح و همچنین طی کردن دوره درمان است. از همین رو تقاضا می کنیم تا با درمانگر خود پیش از مصرف دارو مشورت کرده و نحوه صحیح مصرف را جویا شوید.
  2. پیش از خرید محصول مورد نظر خود؛ به جزئیات محصول دقت کرده و با توجه به تجویز درمانگران سفارش خود را ثبت نمایید. طبق شرایط و قوانین همدرد طب، امکان مرجوع کردن سفارش بدون دلیل موجه وجود ندارد.
  3. با لطف خداوند تاکنون در همدرد طب مشتری ناراضی نداشته ایم. اما در صورتی که کالای ارسال شده برای شما مشکل داشته باشد (عدم تطابق محصول با جزئیات ثبت شده در سایت، اشتباه در ارسال و...) سفارش شما بازگردانده می شود و مبلغ پرداختی شما به طور کامل عودت داده خواهد شد. 
  4. امکان لغو سفارش ثبت شده بر روی سایت، تنها تا زمانی که محصول هنوز در داروسازی همدرد طب باشد و ارسال نشده باشد فراهم است. 
  5. تمامی عکس ها، آموزش ها و مقالات موجود در سایت همدرد طب انحصاری این مجموعه می باشد. بر طبق شرایط و قوانین ما، هر گونه استفاده از این اطلاعات بدون ذکر منبع پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.
  6. استفاده از نام تجاری داروسازی پیشگامان همدرد سپهر تبریز (همدرد طب) در سایت های دیگر و بدون اطلاع مدیریت این مجموعه غیر قانونی است.
  7. همدرد طب دارای نماد الکترونیکی (ای نماد) بوده و اطلاعات این سایت در این سامانه ای نماد ثبت شده است. تمامی فعالیت های ما توسط ای نماد مورد بررسی قرار گرفته است. از همین رو می توانید با خیال راحت از سایت همدرد طب خرید نمایید. 
  8. به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی سودجویان، در صورت لغو سفارش، عودت محصول و... وجه  پرداختی شما تنها به همان شماره حسابی که در ابتدا پرداخت داشته است واریز خواهد شد. 
  9. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان همدرد طب می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا از طریق پیام رسان ها و فرم تماس سایت درخواست خود را برای ما ارسال کرده و منتظر تماس کارشناسان همدرد طب باشید. 
  10. تایم پاسخگویی مشتریان از ساعت 8 تا 18 می باشد. درخواست هایی که در خارج از این تایم ثبت می شوند در روز کاری آتی بررسی خواهد شد.
  11. همدرد طب هیچگونه مسئولیتی در زمینه اطلاعاتی که با نام این شرکت در خارج از سایت و شبکه های اجتماعی ما به بیماران محترم داده می شود نخواهد داشت.
شرایط و قوانین همدرد طب فروشگاه اینترنتی همدرد طب، آموزشگاه آنلاین همدرد طب، داروسازی همدرد سپهر تبریز، عطاری آنلاین، راه ارتباطب با همدرد طب، کپسول مصفی خون، کپسول تقویت تخمدان، جوشانده تطهیر، کپسول سورنجان همدرد، کپسول آرامش، کپسول خبث الحدید، جوشانده ریحان، تماس با همدرد طب، درباره همدرد طب، تماس با ما، درباره ما، شرایط و قوانین همدرد طب، فروشگاه همدرد طب، وبلاگ همدرد طب، نقش مهم و برجسته تغذیه در طب سنتی، طب سنتی، دانشی کارآمد و یا شبه علم؟، درمان خانگی ورم مفاصل، طب سنتی چیست، داروهای گیاهی بدون عوارض

ارسال درخواست و سوال

شما می توانید سوالات خود درباره شرایط و قوانین همدرد طب و همچنین درخواست های خود را از طریق فرم رو به رو برای ما ارسال کنید. کارشناسان همدرد طب در کوتاه ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد. 

همچنین می توانید همه روزه از ساعت 8 تا 18 با شماره تماس های درج شده در سایت با ما تماس گرفته و یا در شبکه های اجتماعی سوالات خود را بپرسید.

سوالی دارید؟ برای ما بفرستید

کارشناسان همدرد طب در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.